Polecany post

Penne z fetą i oliwkami czyli "Przegląd Tygodnia" ...

Nie ukrywajmy...
nie zawsze nam się chce!
nie zawsze mamy czas!
nie zawsze mamy ochotę!
nie zawsze wiemy co!

mówię, rzecz jasna o posiłkach!

Pytanie typu: "co dziś na obiad?" potrafią skutecznie zepsuć nam nawet najpiękniejszy poranek.
W takich sytuacjach ratuje nas tylko "Cotygodniowy Przegląd Lodówki".






Ja w swojej lodówce znalazłem ser feta i oliwki. Pomysł na sałatkę grecką nasunął się sam, jednak do jej wykonania niezbędna zdaje się sałata i ogórek, a tych w lodówce chwilowo brak. Szukałem więc dalej - suszone pomidory, które tak uwielbiam przerabiać na pesto rosso jako dodatek do makaronów lub tostów. No właśnie - Makaron!

To było jak objawienie!

Jest taka zasada, która mówi, że danie idealne to takie, które składa się z jak najmniejszej liczby składników.  Ja nie mam ich zbyt wielu, na dodatek wszystkie są zdrowe, smaczne i jeszcze świeże (na szczęście) więc... do roboty! Czas wstawić wodę na makaron!




składniki:

makaron (tak na prawdę jakikolwiek - w moim przypadku Penne)
i co tam jeszcze znajdziecie w lodówce (ja znalazłem fetę, oliwki czarne i suszone pomidory)
oliwa i czosnek w domu zawsze jest - więc i sos gotowy!

Mieszajcie co tam se chcecie!!!

Smacznego!

Komentarze

o mnie

...bo w kuchni wszystko się zaczęło.
Najpierw była kuchnia babcina - pachnąca chlebem, pierogami i szarlotką. To było miejsce, gdzie przy starym bielonym stole cała rodzina zachwycała się smakiem domowego rosołu z makaronem.
Potem była kuchnia mojej mamy - pełna zapachów i aromatów, począwszy od jajecznicy ze szczypiorkiem, poprzez wołowe bitki z młodą kapustą, na serniku "najlepszym na świecie" kończąc.
Teraz czas na moją kuchnię - miejsce gdzie tradycję przełamuję tym co nowe, inne i nieznane. I choć zawsze marzyłem by zostać pisarzem, to właśnie gotowanie stało się pasją mojego życia.
Inną moją pasją jest muzyka - to ona często nastraja mnie do gotowania, lubię podrygiwać w takt ulubionych piosenek podczas kuchennej krzątaniny i wymyślać nowe potrawy nucąc w myślach stare i nowe przeboje.
Tak więc chwyć za ulubioną drewnianą łyżkę i próbuj wraz ze mną smaków znanych i nieznanych - a przy okazji potańczymy :)


P.S. Teksty i zdjęcia znajdujące się na tym blogu są mojego autorstwa.

Przepisy, jeśli nie są oznaczone inaczej są moimi przepisami. Zanim zaczniesz kopiować – zapytaj!


Dziękuję.
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Durszlak.pl

WASZE ULUBIONE

Copyright © Old White Table