niedziela, 30 września 2012

Światem zaczęła rządzić jesień...


''Światem zaczęła rządzić jesień,
Topi go w żółci i czerwieni,
A ja tak pragnę, czemu, nie wiem,
Uciec pociągiem od jesieni.''




'' Zegary staną niepotrzebne,
Pogubię wszystkie kalendarze.
W taką podróż chcę wyruszyć,
Nie wiem, czy kiedyś się odważę.''

Nie mam najmniejszej ochoty (póki co...) uciekać przed jesienią, ale chciałbym umieć zostawić wszystko i wyruszyć w podróż życia... podróż, o której zawsze marzyłem; o której myślę kiedy nie mogę spać; podróż, która będzie moim być albo nie być...

'' W taką podróż chcę wyruszyć,
Gdy podły nastrój i pogoda.
Zostawić ciebie, łóżko, szafę,
Niczego mi nie będzie szkoda..''

2 komentarze:

  1. No i przez Ciebie wkręciła mi się Maryla i dwa pierwsze wersy piosenki i tak będę teraz nucić dzień, dwa albo cholera wie ile.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego wrzuciłem tu poczciwą Marylę - by zarazić kogoś innego...
    Mnie "męczyła" ta piosenka okrągły tydzień i był to jedyny sposób by się od niej uwolnić ;)
    ...jednak piosenka fajna i nie ma co narzekać; pomęczy i przejdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)